Календарне планування 5 клас
ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник
директора Директор школи
з навчально-виховної роботи
ПІБ ПІБ
«____» вересня 20__р. «____» вересня 20__р.
Розглянуто на засіданні МО
Вчителів природничо-математичного циклу
Протокол № ____від __________р.
Голова МО _____
Календарне
планування з математики
5 клас
(4 год
на тиждень, всього 140
год.)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012.; зі
змінами 2015; оновлена 2017. За
підручником О.С.
Істер
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Контрольні роботи
|
|
За програмою
|
За планом
|
|||
1.
|
Натуральні числа
і дії над ними. Геометричні фігури і величини
|
40
|
55
|
5
|
2.
|
Дробові числа і
дії з ними
|
60
|
64
|
4
|
3.
|
Резерв
|
40
|
||
4.
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
21
|
1 + 1 діагностична
|
І семестр
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Повторення
навчального матеріалу (4 години)
|
|||
1
|
Повторення
вивченого у початковій школі
|
||
2
|
Повторення
вивченого у початковій школі
|
||
3
|
Повторення
вивченого у початковій школі
|
||
4
|
Діагностична робота
|
||
ТЕМА 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ.
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (55 год)
|
|||
Тема 1.1. Натуральні числа. Додавання та
віднімання натуральних чисел (9 годин)
|
|||
5
|
Натуральні числа. Число нуль.Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
||
6
|
Порівняння натуральних чисел
|
||
7
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
8
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання
|
||
9
|
Розв’язування вправ
|
||
10
|
Віднімання натуральних чисел
|
||
11
|
Самостійна
робота
|
||
12
|
Розв’язування вправ.
|
||
13
|
Контрольна
робота № 1
|
||
Тема 1.2. Множення та ділення натуральних
чисел (11 годин)
|
|||
14
|
Аналіз контрольної роботи.
Множення натуральних чисел
|
||
15
|
Переставна та сполучна властивості множення
|
||
16
|
Розподільна властивість множення
|
||
17
|
Розподільна властивість множення
|
||
18
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
19
|
Степінь натурального числа з натуральним показником
|
||
20
|
Ділення натуральних чисел
|
||
21
|
Ділення з остачею
|
||
22
|
Самостійна робота
|
||
23
|
Розв’язування вправ
|
||
24
|
Контрольна
робота № 2
|
||
Тема 1.3. Рівняння. Вирази. Формули. (12 годин)
|
|||
25
|
Аналіз контрольної роботи.
Числові та буквені вирази. Формули
|
||
26
|
Розв’язування вправ.
|
||
27
|
Рівняння.
|
||
28
|
Рівняння.
|
||
29
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
30
|
Текстові задачі
|
||
31
|
Текстові задачі
|
||
32
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
33
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
||
34
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
||
35
|
Розв’язування вправ
|
||
36
|
Контрольна
робота № 3
|
||
Тема 1.4. Відрізок. Промінь. Пряма. (10 год)
|
|||
37
|
Аналіз контрольної роботи.
Задачі на всі дії з натуральними
числами
|
||
38
|
Задачі на всі дії з натуральними числами
|
||
39
|
Задачі на всі дії з натуральними числами
|
||
40
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
41
|
Відрізок та його довжина
|
||
42
|
Промінь, пряма, площина
|
||
43
|
Координатний промінь. Шкала
|
||
44
|
Самостійна робота
|
||
45
|
Розв’язування вправ.
|
||
46
|
Контрольна
робота № 4
|
||
Тема 1.5. Кут. Многокутники. Площі та об’єми фігур (13 год)
|
|||
47
|
Аналіз контрольної роботи. Кут. Види кутів
|
||
48
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів
|
||
49
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів
|
||
50
|
Самостійна робота
|
||
51
|
Многокутник та його периметр.
Трикутник. Види трикутників
|
||
52
|
Прямокутник. Квадрат
|
||
53
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб.
|
||
54
|
Піраміда. Проект
«Геометричні об’єкти в архітектурі»
|
||
55
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба
|
||
56
|
Проект «Художня
математика»
|
||
57
|
Розв’язування вправ.
|
||
58
|
Контрольна
робота № 5
|
||
59
|
Аналіз контрольної роботи. Звичайні дроби
|
||
60
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
||
61
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
||
62
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар