Календарне
планування з алгебри та початків аналізу
10 клас
(2 год
на тиждень, всього 70 год.)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012.; зі
змінами 2015; оновлена 2017.
За підручником: «Алгебра та початки аналізу»,
для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. /
А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір.-Х.: Гімназія, 2010.
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Контрольні
роботи
|
|
За програмою
|
За планом
|
|||
1.
|
Функції,
рівняння і нерівності
|
6
|
6
|
1
|
2.
|
Степенева функція
|
10
|
11
|
1
|
3.
|
Тригонометричні функції
|
16
|
16
|
1
|
4.
|
Тригонометричні рівняння
|
8
|
10
|
1
|
5.
|
Похідна та її застосування
|
22
|
22
|
2
|
6.
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу
|
|
5
|
1
|
І
СЕМЕСТР
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема
1. Функції, рівняння
і нерівності (6 годин)
|
|||
1
|
Функція та її
властивості функції. Парні і непарні функції
|
|
|
2
|
Побудова
графіків функцій за допомогою геометричних
перетворень
|
|
|
3
|
Обернена
функція.
|
|
|
4
|
Рівняння-наслідки
та рівносильні перетворення рівнянь
Рівносильні
нерівності. Метод інтервалів
|
|
|
5
|
Розв’язування вправ
|
|
|
6
|
Контрольна робота № 1
|
|
|
Тема 2. Степенева функція (11 годин)
|
|||
7
|
Степінь з
натуральним показником, його властивості
|
|
|
8
|
Степенева
функція з цілим показником
|
|
|
9
|
Означення
кореня n-го степеня
|
|
|
10
|
Властивості
кореня n-го степеня
|
|
|
11
|
Тотожні
перетворення виразів, які містять корені n-го степеня
|
|
|
12
|
Тотожні
перетворення виразів, які містять корені n-го степеня
|
|
|
13
|
Функція у =
|
|
|
14
|
Означення та
властивості степеня з раціональним показником
|
|
|
15
|
Перетворення
виразів, які містять степінь з раціональним показником
|
|
|
16
|
Ірраціональні
рівняння
|
|
|
17
|
Контрольна робота № 2
|
|
|
Тема 3. Тригонометричні функції (16 годин)
|
|||
18
|
Радіанне вимірювання
кутів і дуг
|
|
|
19
|
Тригонометричні
функції кута та числового аргументу.
|
|
|
20
|
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і
непарність тригонометричних функцій.
|
|
|
21
|
Періодичність функцій
|
|
|
22
|
Графіки тригонометричних функцій
та їхні властивості.
|
|
|
23
|
Розв’язування вправ
|
|
|
24
|
Основні
співвідношення між тригонометричними
функціями одного аргументу.
|
|
|
25
|
Розв’язування вправ
|
|
|
26
|
Формули
додавання
|
|
|
27
|
Формули
зведення
|
|
|
28
|
Формули
подвійного аргументу.
|
|
|
29
|
Формули
половинного аргументу.
|
|
|
30
|
Формули перетворення суми
і різниці тригонометричних
функцій на добуток
|
|
|
31
|
Формули
перетворення добутку тригонометричних функцій на суму.
|
|
|
32
|
Розв’язування вправ
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар