09 жовтня, 2017

Календарне планування з геометрії
 8 клас

(2 год на тиждень, всього 70 год.)
 Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
За підручником: «Геометрія»   підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір.-Х.: Гімназія, 2016.

з/п
Назва теми
Кількість годин
Контрольні роботи
За програмою
За планом
1.
Чотирикутники
22
24
2
2.
Подібність трикутників
10
12
1
3.
Розвязування прямокутних трикутників
14
14
1
4
Многокутники. Площі многокутників
12
13
1
5.
Резерв
12

6.
Повторення і систематизація навчального матеріалу
7
1


І СЕМЕСТР


№ уроку
Тема уроку
Дата
Примітка
Тема №1 ЧОТИРИКУТНИКИ  (24 години)

1.       
Чотирикутники, його елементи. Опуклі чотирикутники.

2.       
Сума кутів чотирикутника.


3.       
Паралелограм, його властивості

4.
Паралелограм, його властивості

5.
Ознаки паралелограма

6.
Прямокутник та його властивості

7.
Розв’язування задач. Самостійна робота

8.
Ромб, квадрат та їх властивості

9.
Розв’язування задач

10.
Середня лінія трикутника та її властивості

11.
Середня лінія трикутника та її властивості

12.
Трапеція та її властивості

13.
Середня лінія трапеції та її властивості

14.
Розв’язування задач. Самостійна робота

15.
Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи

16.
Контрольна робота №1 «Чотирикутники та їх властивості»


17.
Аналіз контрольної роботи. Вписані та центральні кути

18.
Розв’язування задач

19.
Вписані та описані чотирикутники

20.
Вписані та описані чотирикутники

21.
Розв’язування задач.

22.
Самостійна робота

23.
Розв’язування типових задач

24.
Контрольна робота №2.


Тема№2 ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (12 годин)
25.
Аналіз контрольної роботи. Теорема Фалеса.

26.
Теорема про пропорційні відрізки

27.
Подібні трикутники. 

28.
Перша ознака подібності трикутників.

29.
Друга ознака подібності трикутників.

30.
Третя ознака подібності трикутників.

31
Розв’язування задач.

32
Розв’язування задач.

Немає коментарів:

Дописати коментар