Календарне
планування з геометрії
11 клас
(академічний рівень)
(2 год
на тиждень, всього 70 год.)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012.; зі
змінами 2015; оновлена 2017.
За підручником: «Геометрія», для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний
рівень, профільний рівень. / Г.П.Бевз, В.Г.Бевз, Н.Г.Владімірова, В.М.Владіміров. -К.:
Генеза, 2011.
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Контрольні
роботи
|
|
За програмою
|
За планом
|
|||
1.
|
Многогранники
|
16
|
16
|
1
|
2.
|
Тіла обертання
|
14
|
14
|
1
|
3.
|
Об’єми та
площі поверхонь геометричних тіл
|
14
|
14
|
1
|
4.
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу
|
26
|
26
|
1
|
І СЕМЕСТР
№ уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема 1. Многогранники (16 годин)
|
|||
1
|
Двогранні
кути. Лінійний кут двогранного кута.
|
|
|
2
|
Многогранні
кути
|
|
|
3
|
Многогранник
та його елементи. Опуклі многогранники
|
|
|
4
|
Розв’язування вправ
|
|
|
5
|
Призма.
Пряма і правильна призми
|
|
|
6
|
Розв’язування вправ
|
|
|
7
|
Площі
бічної та повної поверхонь призми
|
|
|
8
|
Розв’язування вправ
|
|
|
9
|
Паралелепіпед
|
|
|
10
|
Розв’язування вправ
|
|
|
11
|
Піраміда.
Зрізана піраміда. Правильна піраміда
|
|
|
12
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди
|
|
|
13
|
Самостійна робота
|
|
|
14
|
Правильні
многогранники
|
|
|
15
|
Розв’язування вправ
|
|
|
16
|
Контрольна робота №1
|
|
|
Тема 2. Тіла обертання (14 годин)
|
|||
17
|
Тіла і поверхні обертання.
|
|
|
18
|
Циліндр і його елементи.
|
|
|
19
|
Переріз циліндра площинами.
|
|
|
20
|
Розв’язування задач
|
|
|
21
|
Конус і його елементи.
|
|
|
22
|
Переріз конуса, паралельний площині основи.
|
|
|
23
|
Зрізаний конус і його елементи.
|
|
|
24
|
Розв’язування задач
|
|
|
25
|
Куля і
сфера.
|
|
|
26
|
Розв’язування задач
|
|
|
27
|
Переріз кулі площиною.
|
|
|
28
|
Площина, дотична до сфери.
|
|
|
29
|
Розв’язування задач
|
|
|
30
|
Контрольна робота №2
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар